Obligaţiunile de garanţie

garantia

     Termenul de garanţie al utilajului constituie 12 luni din momentul introducerii în exploatare şi nu mai mult de 18 luni de la data vînzării. Termenul de garanţie poate fi prelungit pînă la 24 luni din momentul introducerii în exploatare şi nu mai mult de 30 luni din data vînzării, în cazul în care consumatorul încheie contractul la deservirea de către centrul de service al companiei „Dina-Cociug” la momentul efectuării cumpărăturii.

     1. Pe parcursul temenului de garanţie compania „Dina-Cociug” îşi asumă obligaţia de a elimina defecţiunile de fabricare depistate, şi de a efectua schimbarea părţilor uzate ale utilajului. Plecarea la locul de faţă a echipei pentru diagnostic şi eliminarea defecţiunilor este efectuată în decursul a 24 ore (pentru oraşul Chişinău) şi 48 ore (pentru lucrul în teren) din momentul îndeplinirii cererii.

     Atenţie!
     Această obligaţie nu este valabilă pentru cazurile în care produsul a ieşit din funcţiune din vina Consumatorului în rezultatul nerespectării cerinţelor documentaţiei de exploatare, ce ating:

  • utilizarea produsului în scopuri nedeterminate de producător pentru folosirea acestuia;
  • parametrii reţelei de alimentare;
  • nerespectarea termenilor de deservire;
  • prezenţa urmelor defecţiunilor mecanice în rezultatul intervenţiei străine;
  • condiţiilor tehnice de exploatare;
  • cererea întîrziată.

     2. Consumatorul este obligat să se asigure de prezenţa contactului „sol” în circuitul de alimentare a utilajului.
     3. Produsul procurat trebuie să fie deservit de compania „Dina-Cociug” sau de altă organizaţie autorizată. Chemarea echipei de deservire poate fi efectuată doar de persoana responsabilă de starea tehnică a utilajului.

     Atenţie!
     Cererea de chemare a echipei de garanţie va fi primită de către dispecerul firmei „Dina-Cociug” doar de la personalul responsabil de utilaj.

     4. Perioada de efectuare a lucrărilor de eliminare a defecţiunilor de fabrică nu este inclusă în termenii de garanţie.
     5. Obligaţiunile de garanţie se respectă doar la prezentarea talonului de garanţie şi la respectarea integrităţii sigiliilor centrului de service al companiei „Dina-Cociug”.

     Cu respect, centrul de deservire.


Contacte