Euroshop 2011-07-25

Published 10.03.2011

     Euroshop 2011. Expoziţia produselor şi utilajului pentru organizarea comerţului cu amănuntul.
     Din 26 februarie pînă pe 2 martie la Dusseldorf a avut loc cea mai mare expoziţie internaţională de produse şi utilaj pentru organizarea comerţului cu amănuntul.
     Expoziţia internaţională specializată EuroShop, dedicată organizării construcţiei şi amenajării încăperilor comerciale, reclamei şi vînzării, este organizată o dată la 3 ani începînd cu 1966, la complexul expoziţional din oraşul Dusseldorf. Ea reprezintă un interes pentru specialiştii ce se ocupă de comerţul şi promovarea mărfurilor.
     Conceptul EuroShop 2011 era diferit de cel al expoziţiilor precedente. În cadrul acesteia pe teritoriul „Messe Dusseldorf” au fost petrecute 4 expoziţii:
   - EuroConcept – expoziţia dedicată tematicii de construcţie a magazinelor, amenajării lor, utilizării instalaţiilor frigorifice şi a altor utilaje, a tehnicii de iluminare.
   - EuroSales – expoziţia dedicată reclamei vizibile, prezentărilor producţiei, promovării mărfii şi activităţii comerciale.
   - EuroCIS – expoziţia dedicată inovaţiilor tehnicii de comunicare şi informaţie, aşa ca sistemele de casierie sau aparatele de tipar pentru preţuri şi etichete, sau tehnica de asigurare a securităţii în magazine şi a mărfurilor.
   - EuroExpo – expoziţia dedicată construcţiei şi design-ului încăperilor de expoziţie.

        La expoziţie au participat partenerii strategic ai „Dina Cociug” SRL, aşa ca Costan, Gokcelik, Bolarus, SFA Cool, Iceberg şi alte companii cu renume mondial.
 




Contacte